A Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer (a továbbiakban: KRÉTA) a fenntartó által üzemeltetett, az egyes intézmények által kezelt iskolaadminisztrációs rendszer, amelynek használatával lehetővé válik az intézmény tanügy-igazgatási, adminisztrációs és oktatásmenedzsment feladatainak hatékony ellátása, továbbá számos kiegészítő moduljával segíti az intézmények és fenntartók munkáját.
Iskolánkban is bevezetésre került a Kréta Iskolai Alaprendszer,amit tanárok,szülők és diákok egyaránt tudnak használni az alábbi linken:
A Kréta rendszer használatának elsajátításában nagy segítséget nyújthat a KRÉTA Tudásbázis Portál. A weboldal célja, hogy a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer felhasználói (fenntartók, intézményvezetők, pedagógusok, tanulók, szülők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a KRÉTA valamint a KRÉTA rendszerhez kapcsolódó további szoftvermodulok használatához. A tudásbázisban megtalálhatók a KRÉTA rendszer valamennyi moduljának felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók, továbbá számos videó is segíti a felhasználókat. A tudásbázis az alábbi linkre kattintva elérhető:
A tanároknak/gondviselőknek szánt bejelentkezési adatok kiküldése elektronikus levél formájában megtörtént. Az email meg nem érkezése és bármilyen egyéb hiba bejelentése a következő címre lehetséges:
Kérjük levelében tüntesse fel a gyermeke nevét és osztályát!
Az elektronikus napló adatvédelmi tájékoztatóját ide kattintva éri el! Kérjük olvassa el figyelmesen!